31 december 2020 0:00

Wat gebeurde er in 2020

Naast Wessel werd Iwan Hazendonk aangetrokken als extra hoofdtrainer.
  En toen kwam corona. Alles kwam stil te liggen; trainingen, competitie en activiteiten als kamp, beachkorfbal, toernooien, apekooien en ALV konden niet doorgaan.
  Zo gauw het mogelijk was werden trainingen opgepakt. Wel allemaal buiten en met inachtneming van de corona-maatregelen. Zelfs trainen in de sneeuw was leuk. De JC deed heel veel om de jeugd bezig te houden. Er waren ook speciale trainingen en clinics. En zo gauw de ouderen weer op het sportveld mochten komen werden ook die trainingen weer opgepakt.
  Johan Bijkerk stopte na vele jaren met de Materiaalcommissie.
  Er werd een online Bingo georganiseerd via een livestream. Er deden 170 mensen mee.
  Er kwamen een paar nieuwe korfbalregels. Een daarvan was dat je je eigen strafworp moest gaan nemen.
  Pim Veenendaal en Thijs den Bleker volgden Roos op als voorzitter van de FIOD en namen daarmee ook haar plaats in in het bestuur.
  Wedstrijden konden vaak gevolgd worden via een livestream omdat publiek veelal niet aanwezig mocht zijn. Hiervoor kwam een livestream-team dat de wedstrijden filmde.
  Hugo Lokhorst (E1) kreeg de beker voor de beste lotenverkoper van de Grote Club Aktie (49 loten).

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!