Club van 100

ClubVan100.jpegWat leuk dat je geïnteresseerd bent in de Club van 100! Heb jij er weleens aan gedacht om één van de honderd te zijn die invloed heeft op de toekomst van onze club? Tijdens onze jaarlijkse bijeenkomst kun jij meebeslissen over welke nieuwe aankopen we gaan doen.
En er is nog iets speciaals: je kunt in de link hieronder een 'nickname' invullen. Jouw naam zal dan worden gegraveerd op een trofee die een ereplekje krijgt in onze kantine. Natuurlijk mag je ook gewoon je eigen naam opgeven!
Vul hier het aanmeld formulier in