Info Contributie

Je kunt op elk moment lid worden van K.V. Woudenberg. Doorgaans zal je eerst een aantal weken trainen om te kijken of het je bevalt en hoef je nog geen contributie te betalen. Pas na 3 weken bepaal je of je lid wilt worden en ga je contributie betalen.

Wil je als ouder lid worden? Dat kan ook. We hebben een gezellig en gemotiveerd team voor volwassenen. Het Tiende traint op donderdagavond van 20.00 - 21.00 uur. Voor meer informatie:mail je naar [email protected].

Een lidmaatschap duurt altijd tot het eind van het lopende seizoen en kan niet tussentijds worden opgezegd.

Indien je toch wilt opzeggen, doe dat dan vóór 1 mei van het lopende verenigingsjaar. Een lidmaatschap duurt altijd tot 30 juni van het lopende verenigingsjaar. Als we niets van je horen, gaan we ervan uit, dat je komend seizoen ook nog bij K.V. Woudenberg speelt. Wijzigingen in adres of andere gegevens schriftelijk doorgeven aan de ledenadministratie. Daar kan je ook met vragen terecht.

Contributie Incasso
Senioren veld en zaal € 191,-