31 december 2017 0:00

Wat gebeurde er in 2017

Er was weer een druk bezochte bierproeverij in de kantine.
  aan het begin van het jaar werd naast de kantine een beachkorfbalveld aangelegd. Ook werd een actie op touw gezet om dit veld te kunnen bekostigen. Hiervoor kon men een kuub zand kopen of lid worden van de kv Woudenberg beachclub
  de contracten van de hoofdtrainers Ron en Jeroen werden verlengd
  voor de korfbalkantine werd een pin-apparaat aangeschaft
  het vlaggeschip moest in de zaal 2 beslissingswedstrijden spelen voor promotie naar de 2e klasse. Tegen Reehorst uit Ede werd in een bomvolle sporthal in Veenendaal met een prachtige wedstrijd de promotie gerealiseerd.
  in mei was de feestelijke opening van het nieuwe beachkorfbalveld door wethouder de Kruif. Er waren veel genodigden, sponsors en andere belangstellenden. De avond werd afgesloten met een gezellig samenzijn.
  de B1 werd kampioen in de 1e klasse en mocht meedoen met het NK in de Lier. Hier behaalden zij een 7e plaats.
  het korfbalkamp vond dit jaar onder zeer zonnige omstandigheden weer plaats in Lunteren. Lekker in de tenten!
  voor de 3e keer werd in juni het beachkorfbaltoernooi gehouden op het Henschotermeer. Het weer werkte niet helemaal mee maar het was toch weer reuze gezellig.
  Conny de Kruif en Heleen Klein Wolterink namen, na heel veel jaar, afscheid van de keuken. Zij stopten met hun werk als keukenprinsessen.
  in november werd gestart met de renovatie van het kunstgrasveld en het vergroten van het voetbal-trainingsveld.
  het apekooien in de Camp in de kerstvakantie werd bezocht door meer dan 200 kinderen. Een record!