31 december 2015 0:00

Wat gebeurde er in 2015

In de kantine werd een bierproefavond georganiseerd wat een groot succes was.
  Het jaren 70-80-90-feet werd weer druk bezocht.
  De C en B-jeugd ging boerengolf spelen
  Ron de Graaf kwam naar Woudenberg als nieuwe hoofdtrainer.
  Op het Henschotermeer werd voor het eerst een Beachkorfbaltoernooi georganiseerd. Initiatiefnemers waren Daan vd Klis, Hendrik van Nieuw Amerongen en Hans Veenendaal
  Sylvia van Waveren nam het voorzitterschap over van Wiljo Klein Wolterink. Deze laatste werd tijdens de jaarvergadering benoemd tot lid van verdienste.
  Ook Corrie Bijkerk werd benoemd tot lid van verdienste voor het vele werk wat zij voor de vereniging heeft verricht.
  begin november moest de vereniging uitwijken naar andere sporthallen omdat in de Camp een week vluchtelingen werd opgevangen
  de A-junioren hadden een leuke clinic onder leiding van OVVO-spelers Remco de Haan en Henk Fokker
  het DWF (Digitale Wedstrijd Formulier) werd ingevoerd
  de oliebollenbakploeg nam afscheid. Rene Freeling stopte na meer dan 30 jaar oliebollen bakken. Enkele leden van de ploeg bleven aan om de nieuwe bakploeg te gaan ondersteunen.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!