Schoolkorfbaltoernooi woensdag 15 mei

14 april 2024 12:00

JC

Het jaarlijkse Schoolkorfbaltoernooi is dit jaar op woensdag 15 mei 2024. Alle kinderen in de basisschoolleeftijd mogen weer meedoen! Groep 1 en 2 hebben een spelletjesmiddag en voor de groepen 3 t/m 8 is er het toernooi in de avond.
Aanmelden kan hier!

Vraag ook je vrienden die nog niet op korfbal zitten om mee te doen!

Aanmelden via www.kvwoudenberg.nl/schoolkorfbal

Voor vragen: mail naar [email protected]

Hierbij informatie over de spelletjesmiddag en het toernooi. Inclusief de spelregels.

De groepen 1 en 2 spelen tussen 15:00 - 16:15u.

De groepen 3-8 spelen tussen 18:00 - 20:00u. Graag rond 17.45u naar het Sportpark komen zodat de wedstrijden op tijd kunnen starten.

Locatie
Het toernooi vindt plaats op de velden van de Korfbalvereniging (sportpark De Grift). Er wordt op kunstgras gespeeld. Gezien het weer verwachten we met korte broek en t-shirt te spelen.  De scholen zorgen voor de shirts.

Hier vind je de spelregels voor de verschillende groepen

IMG_20230524_181918.jpg
Bron: JC