Wijziging trainersstaf volgend seizoen

11 april 2024 14:00

De TC is blij te kunnen melden dat de invulling van de trainersstaf voor het volgende seizoen bijna rond is.

Vanwege zijn aanstaande vaderschap heeft Rik Brouwer te kennen gegeven volgend seizoen niet meer als hoofdtrainer bij onze vereniging werkzaam te kunnen zijn. Ook Steven Brink zal aan het eind van het huidige seizoen helaas afscheid van ons nemen als trainer van onze selectie. Wij danken Rik en Steven voor de zeer prettige samenwerking en hun bijdrage aan de ontwikkeling van onze selectie, en wensen hen het beste toe in hun toekomstige uitdagingen.

Erwin van Zoeren zal zijn functie als hoofdtrainer volgend seizoen voortzetten, met ondersteuning van Jacoline van Laar, de nieuw aangetrokken trainer/coach van het 2e team. We kennen Jacoline allemaal en we zijn blij dat zij weer terug is bij de vereniging, waar ze lang gespeeld, getraind en gecoacht heeft en altijd een warm hart voor heeft gehouden. De laatste jaren is Jacoline bij SKF aktief geweest als trainer/coach van de A1, het 2e team en de selectie.

Verder is als extra trainer voor de maandagse training van de selectie Remco de Haan aangetrokken. Remco (jongere broer van Martijn) heeft in de jeugd voor onze vereniging gespeeld en is daarna overgestapt naar OVVO, waar hij momenteel speler is in het 3e team. De laatste jaren was Remco bij OVVO ook trainer van de selectie. Prachtig dat ook Remco na zo'n lange tijd weer terug keert op het oude nest!

Hiermee is de trainersstaf voor het nieuwe seizoen zo goed als rond. De TC is nu alleen nog op zoek naar een extra trainer voor de woensdag avond. Welkom terug, Jacoline en Remco, en veel plezier en succes bij onze vereniging toegewenst!
Bron: Ronald Treep