Frans Veenendaal stopt met fluiten

18 maart 2024 13:30

Harry

Al vele jaren is Frans Veenendaal actief als scheidsrechter voor onze club. Hij fluit meestal buiten de deur. En dat is nodig want voor elke scheidsrechter die wij wekelijks bij Woudenberg krijgen, wordt de club geacht er ook een buiten de deur te leveren. Zoniet, dan kunnen er boetes volgen voor de vereniging.

Helaas gaat er nu een einde komen aan de lange scheidsrechters carrière van Frans. Hij heeft altijd geroepen door te zullen gaan zolang hij er lol aan had. En zolang anderen tevreden zouden blijven over zijn prestaties op het veld. Hij heeft nu het gevoel gekregen dat het tijd werd om te gaan stoppen met fluiten.
De Korfbalvereniging Woudenberg betreurt deze beslissing, maar wil vooral graag haar dankbaarheid uitspreken voor al die jaren dat de vereniging op Frans heeft kunnen rekenen.
Bestuur korfbalvereniging Woudenberg
Bron: Bestuur