!! Seizoensopening !!

17 augustus 2023 8:30

Harry

Bijna is het weer zover, de start van het nieuwe korfbalseizoen!
Om dit nieuwe seizoen te openen wordt er zaterdag 26 augustus een heerlijke barbecue georganiseerd.

De barbecue zelf begint vanaf 18.00h bij de korfbalkantine,
Maar daarvoor zullen diverse teams hun eerste wedstrijd van het seizoen al bij ons thuis op de vereniging spelen.

Kom daarom vooral eerst kijken bij de wedstrijden, waarna je aan kan schuiven bij de barbecue.

Graag even van te voren aan Thijs laten weten dat je mee wilt eten, dan zorgen wij dat er genoeg is voor iedereen.
De kosten voor deelname aan de barbecue bedragen €12,50 per persoon.
Appen voor deelname mag naar 06-43409659 (Thijs den Bleker).
Opgeven kan uiterlijk tot 22 augustus!

Dus hopelijk tot 26 augustus, zodat we gezamenlijk het nieuwe seizoen feestelijk kunnen openen!
Bron: FIOD