Trainers wisseling bij KV Woudenberg

19 juni 2023 17:30

Ronald Treep

Aan het eind van het zeer succesvolle afgelopen seizoen heeft de Korfbal Vereniging Woudenberg afscheid genomen van haar Viaanse hoofdtrainers Iwan Hazendonk en Wessel Hengeveld. Na respectievelijk 3 en 5 seizoenen en diverse kampioenschappen voor het 1e en 2e team, gaat Iwan volgend seizoen aan de slag bij hoofdklasser DOS Westbroek, terwijl Wessel een jaar pauze in zijn trainers-carriere neemt.

De Technische Commissie maakt bekend dat Erwin van Zoeren (Amersfoort) ook volgend seizoen hoofdtrainer zal zijn, samen met de nieuw aangestelde hoofdtrainer Rik Brouwer uit Driebergen. Zij zullen hierbij ondersteund worden door Steven Brink (Veenendaal) en Jan van Essen (Leersum). Met dit sterke kwartet van trainers kijkt de ambitieuze club vol vertrouwen uit naar het nieuwe seizoen, waarin de jonge selectie op het veld voor het eerst in het bestaan van de vereniging zal uitkomen in de Overgangsklasse.