31 december 2016 0:00

Wat gebeurde er in 2016

Aan het begin van het jaar werd sinds jaren weer een nieuwjaarsborrel georganiseerd. Hoewel de opkomst niet zo groot weas, was het toch een gezellige bijeenkomst.
  In de kantine vond weer een wijnproeverij plaats. Ook deze keer onder leiding van Harmke Schut. Het thema was “een reis door Frankrijk”.
  de D1 werd 4e op het NK zaal voor D-ploegen in Wolvega en 2e op het NK veld in Tilburg
  Ron der Graaf verlengde zijn contract en tevens werd een trainer voor het 2e aangesteld: Jeroen van Aalsburg
  De jongste jeugd had een pannenkoekenfestijn waar ze onbeperkt pannenkoeken konden eten en ze zelf konden versieren. Een heerlijke kliederpartij!
  het eerste verloor in Maarssen de spannende beslissingswedstrijd zaal tegen Viko en promoveerde daarom niet naar de 2e klasse
  de D1 werd genomineerd als sportploeg van het jaar. Helaas werden zij uiteindelijk niet gekozen. Het eerste team van vv Woudenberg ging met de titel aan de haal.
  het seizoen werd afgesloten met een kind-ouder toernooi, een mix/familie toernooi en een gezellige BBQ met feest.
  het jeugdkamp stond in het teken van sporten. Naast leuke spelen (in het donker) waren er ook clinics voor voetballen, steppen en boksen
  Op 18 juni vond het 2e beachkorfbaltoernooi plaats op het Henschotermeer. Met bijna het dubbele aantal deelnemende teams werd het wederom weer een groot succes.
  vanaf begin juli heeft KV Woudenberg een nieuwe website
  Hoofdsponsor Perslucht Wilda verlengde haar contract weer voor 3 jaar
  Het nieuwe seizoen 2016-2017 werd in augustus gestart met oefenwedstrijden en een gezamenlijk feest met de voetbalvereniging
  Op de Ouwe Lullen Disco waren veel fraaie outfits te zien