31 december 2014 0:00

Wat gebeurde er in 2014

Onder leiding van oud-trainster Harmke Schut werd een wijnproeverij gehouden in de kantine.
  Het kantine-personeel kreeg nieuwe sponsorshirts van Dalhuijsen
  Er vonden een Grease party en een P-party plaats, georganiseerd door de FIOD
  Het korfbalkamp kreeg het thema “ op reis naar Rio”
  Sporthal de Camp bestond 25 jaar en gaf een groot feest
  Het clubblad KorfbalNieuws komt nu nog 4 a 5x per jaar.
  hoofdsponsor Perslucht Wilda verzorgt nieuwe kleding en trainingspakken voor de selectie 1 en 2, de B2 en de D1.
  de jaarvergadering in oktober wordt gecombineerd met een leuke Quiz waardoor er ook meer aanwezigen op de vergadering waren. Daar werd ook voor het eerst het Ambitieplan gepresenteerd.
  Ronald v.d. Wetering neemt afscheid van de kantine- en de materiaalcommissie en wordt ere-lid van de vereniging

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!