Schoolkorfbaltoernooi woensdag 24 mei: alle informatie

1 mei 2023 13:15

JC

De inschrijving is gesloten. Hier vind je de teamindelingen, het speelschema en de spelregels.
Let op de superspeler (extra speler) voor de groepen 3 t/m 6!

Het jaarlijkse Schoolkorfbaltoernooi is dit jaar op woensdag 24 mei 2023. Alle Woudenbergse kinderen in de basisschoolleeftijd mogen weer meedoen! Groep 1 en 2 hebben een spelletjesmiddag en voor de groepen 3 t/m 8 is er het toernooi in de avond.

Teamindelingen v1.0
Wedstrijdschema, scheidsrechters en spelregels v1.2
Woensdag om 17:45u aanwezig. Je mag gelijk naar het veld waar je de eerste wedstrijd speelt, aanmelden niet nodig.

Hierbij informatie over de spelletjesmiddag en het toernooi. Inclusief de spelregels.

De groepen 1 en 2 spelen tussen 15:00 - 16:15u.

De groepen 3-8 spelen tussen 18:00 - 20:00u. Graag rond 17.45u naar het Sportpark komen zodat de wedstrijden op tijd kunnen starten.
LET OP: JE HOEFT JE NIET TE MELDEN BIJ AANKOMST, MAAR MAG GELIJK NAAR HET VELD GAAN WAAR JE SPEELT.

Locatie
Het toernooi vindt plaats op de velden van de Korfbalvereniging (sportpark De Grift). Er wordt op kunstgras gespeeld. Gezien het weer verwachten we met korte broek en t-shirt te spelen.  De scholen zorgen voor de shirts.

Hier vind je de spelregels voor de verschillende groepen

Meld je nu aan en vraag ook je vriendjes die nog niet op korfbal zitten om mee te doen!
Aanmelden via
www.kvwoudenberg.nl/schoolkorfbal

Voor vragen: mail naar [email protected]

Namens de organisatie,
Herbert en Gerben

Bron: JC

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!