Facebook Toestaan Niet toestaan

Hoofdsponsor Perslucht Wilda B.V. en sponsor Brouwer B.V. verlengen hun contract bij KV Woudenberg

15 februari 2023 20:00

Harry

Na het verwelkomen van enkele nieuwe sponsoren, kunnen wij trots mededelen dat het contract van hoofdsponsor Perslucht Wilda en sponsor Brouwer is verlengd. Perslucht Wilda en Brouwer zijn al jaren vaste sponsoren binnen de vereniging en zijn onlosmakelijk verbonden met de selectie (1+2), meerdere jeugdteams en overige vormen van sponsoring. Afgelopen woensdag 8 februari gingen namens Perslucht Wilda B.V. Harm en Remko van Piggelen op de foto met de selectie die dit seizoen hun nieuwe kleding + tassen mochten ontvangen. Daarnaast gingen ook Benno Brouwer en Bart Blok namens Brouwer B.V. op de foto. De nieuwe kleding en tassen van de selectie zijn voorzien van de nodige reclame voor de twee bedrijven. Net als in het verleden heeft KV Woudenberg vertrouwen in een spoedige en sportieve samenwerking tussen hoofdsponsor Perslucht Wilda B.V. en sponsor Brouwer B.V.

Bron: PR

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!