Schoolkorfbaltoernooi 18 mei - foto's en video

9 mei 2022 10:30

JC

Het jaarlijkse Schoolkorfbaltoernooi is terug! Tijdens de twee coronajaren kon het niet plaatsvinden, maar op woensdag 18 mei 2022 mogen alle Woudenbergse kinderen in de basisschoolleeftijd weer meedoen. Groep 1 en 2 hebben een spelletjesmiddag en voor de groepen 3  t/m 8 is er het toernooi in de avond.

Hier vindt u de fotos en videos.
Hier vindt u de Aftermovie.

De komende zaterdagen zijn er open trainingen van 10:00-11:00u op Sportpark de Grift. Welkom zonder aanmelding!

Hierbij informatie over de spelletjesmiddag en het toernooi. Inclusief de spelregels.

Hierbij de teamindelingen en wedstrijdschema.

De groepen 1 en 2 spelen tussen 15:00 - 16:15u.

De groepen 3-8 spelen tussen 18:00 - 20:00u. Graag rond 17.45u naar het Sportpark komen zodat de wedstrijden op tijd kunnen starten.
LET OP: JE HOEFT JE NIET TE MELDEN BIJ AANKOMST, MAAR MAG GELIJK NAAR HET VELD GAAN WAAR JE SPEELT.

Locatie
Het toernooi vindt plaats op het veld van de Korfbalvereniging (sportpark De Grift). Er wordt op kunstgras gespeeld. Gezien de weersvoorspelling kan met korte broek en shirt gespeeld worden. Wij zullen rekening houden met de warme omstandigheden.

Hier vind je de spelregels voor de verschillende groepen

AANMELDING GESLOTEN
Meld je nu aan en vraag ook je vriendjes die nog niet op korfbal zitten om mee te doen!
Aanmelden via
www.kvwoudenberg.nl/schoolkorfbal